Последние новости

Які матеріали використовуються при відновленні подушок безпеки?

Подушка безпеки – це важливий компонент автомобіля та безпеки водія. Всі сучасні автівки мають випускаютися з airbag, який вже попередив смертельну травму багатьом користувачам при дорожньо-транспортних аваріях. Але захисні подушки можуть відреагувати й на легкі удари. При умові, що кожна спрацьовує тільки один раз, з'являється потреба в повній заміні або ж відновленні подушки.

Чи можливо відновити подушку безпеки?

Повністю відремонтувати airbag до стартового виду не вийде, все ж таки потрібно буде замінити деякі матеріали. До них відноситься піропатрон, який потрібно відновити капітально й повністю. Ця речовина використовується для спрацьовування механізмів подушки. Також в повному відновленні може потребувати приборна панель, яка повністю руйнується при спрацюванні на пасажира або обшивка, яка теж деформується.

Потрібні матеріали для відновлення подушок безпеки:

  • піропатрон;
  • шпатлівка;
  • матеріал для перетягування панелі торпедо (вініл або шкіра);
  • новий повітряний мішок, якщо старий не цілий.

При відновленні захисних подушок рекомендується використовувати ті ж матеріали, що й при виготовленні. Тому важливо придбати оригінальні комплектуючі для відновлення подушок безпеки, які допоможуть підібрати досвідчені фахівці AIRBAG-серіс та проведуть якісний ремонт airbag для вашого автомобіля.

Мішок, який наповнюється газом при спрацьовуванні системи безпеки, рветься досить рідко, особливо при легких ушкодженнях авто, тому може не потребувати заміни і вважається багаторазовим матеріалом.

якісні матеріали для ремонту подушок безпеки

Як проводиться відновлення подушок безпеки?

Механіки при відновленні системи безпеки автомобіля дотримуються специфічного алгоритму дій:

  1. Повністю розбирається конструкція. В першу чергу відбувається зняття кришки подушок безпеки. Потім дістається повітряний мішок й піропатрон. Газовий генератор замінюється обов’язково, так як після спрацювання приходить в непридатність.
  2. Підбирається такий же піропатрон, який відповідає попередній версії.
  3. Наступним етапом проводиться поміщення подушки назад в корпус. Якщо немає ніяких пошкоджень, вона заправляється за принципом парашута. По такому ж шляху подушка поміщається й на виробництві.
  4. Далі проводиться відновлення кришки або заміна на нову, схожу за своїм матеріалом на попередню, та встановлюється кліше.

Відновлена подушка безпеки так точно працює як початкова версія з виробництва, але для цього вона повинна бути правильно відремонтована та встановлена, а також застосовані якісні матеріали для ремонту подушок безпеки. Тому, якщо ви маєте проблеми з airbag автомобіля, або ви придбали автівку після ДТП та займаєтеся її відновленням, краще звернутися за спеціалізованою допомогою в сервіс подушки безпеки водія AIRBAG-серіс до досвідчених фахівців свого діла, які проведуть діагностику та встановлення.

Ремонт перетяжки кришки також потребує професійного підходу, бо в першу чергу вона не має заважати розкриттю мішка в умовах ДТП, а в другу – мати гарний вигляд, який забезпечить естетику керма. Обшивка подушок безпеки робиться зі зносостійких матеріалів та приємних на дотик, які довго зберігають свою якість. Для цього може бути використана натуральна шкіра, екошкіра на мікрофібрі або алкантара. В процесі перетягування для легкого розкриття необхідно створити декілька розрізів та накласти технічні шви, які не будуть створювати перешкод.

оригінальні комплектуючі для відновлення подушок безпеки

Блок управління SRS

Після спрацювання потрібно перепрошити спеціальний модуль управління, який отримує сигнал про удар та регулює розкриття конкретних подушок. Немає потреби купувати новий та замінювати. Він має декілька датчиків, які розташовані по боках кузова автомобіля й передають специфічний сигнал, а він, в свою чергу, запускає піропатрон та викликає наповнення airbag газовою сумішу. В пам’ять встановлюється інформація про удар, яка блокує систему. Подальше використання блоку становиться неможливим, навіть при повному відновленні цілісності всієї системи подушок безпеки. Потрібно також провести перепрошивання SRS та відновити його до заводських налаштувань. Для цього проводиться: зняття блоку з автомобіля; видалення crash-даних; встановлення первинних налаштувань.

Щоб провести таку маніпуляцію потрібно володіти технологією відновлення та перепрограмування блоку, так як потрібно вміти вичислити та замінювати код блокування на суворо визначені значення. Але навіть після компетентного відновлення на останніх версіях сучасних іномарок можуть залишитися деякі помилки, які необхідно скинути з діагностичного устаткування, а також провести калібровку датчика перебування пасажира. Тому важливо звернутись в сервіс подушки безпеки колін AIRBAG-серіс для проведення якісного відновлення та кріплення подушки безпеки, а також модуля управління.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *